Sunday, April 26, 2009

कृषक कैरननामा

कृषक कैरननामा
मोतीप्रसाद शर्मा
जन्मजात म खेतीवाला
सम्भावनाको खोल्छु ताला
हरित क्रान्ति मेरो लक्ष्य
परिश्रममा म छु दक्ष।
हलो मेरो प्रिय मित्र
कोदालोले कोर्छु चित्र
कॉंटा-कुटे साथी-भाइ हुन्‌
शीतल हावा मेरा धाई हुन्‌।
माटो, आकाश, हावा, पानी,
सूर्यसित खेल्ने बानी
प्रकृतिलाई रात-दिन पुज्छु
धरतीदेवी सधैँ भज्छु।
रोप्ने-छर्ने बीज छन्‌ लाखा
आवाद गर्छु समतल-पाखा
संसार सारा मेरो बारी
स्याहार गर्ने क्रम छ जारी।
सहकाललाई स्वागत्‌ गर्छु
ढुकुटीमा अन्न भर्छु
एक्लै खान्नँ, बॉंड़िखान्छु
समाज, देश र विश्वै धान्छु।
आत्मनिर्भर बन्दै जिउँछु
पीड़ा-कष्ट सर्वत्‌ पिउँछु
आवश्यकता सबको टार्छु
कृषक जन्म सार्थक पार्छु।

1 comment:

  1. म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार लागि व्यक्तिगत ऋण आवश्यक छ? तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com: हामी तपाईं इच्छुक हुनुहुन्छ भने यो इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन

    ReplyDelete